20100517

Hejhej:)
Kom hem för etag sen, eller det var någon timma sen men.
Jag har kollat runt lite bloggar och så och sen kollade jag på bella och tyra show när kissie var med...
Jag vill bara lappa till henne så himla dryg!
Redan nog om henne.

Nu till lite roligare saker, var ju i stockholm i fredags det var kul jag shoppade men det blev inte så mycket , en jeansjacka, nya prickiga strumpbyxor (dom gamla börjar se utslitna ut)och sen hittade jag en klänning till nian middagen, men tyvär ingen till skolavslutningen men ska till lingköping med lossas mamma i morgon och
kolla runt lite, så får jag se om jag hittar något:)
Men jag lägger in bilder i morgon på jenasjackan och klänningen om jag hinner:)
Jaa vad har hänt annars då?
Jag sov över hos kim i går till i dag och i går så var vi hos sami med lite folk och det var trevligt, och sen busade vi runt lite och hoppade stutsmatta det var skit kul, haha.
Åt en mjukglass också faaaaaan va gott det var!!
Och i dag så var jag och kollade på kims match och sen drog vi till sami igen men var inte där så länge utan vi drog hem till Kim igen och myste och kollade hockey.

Aja kunde inte åka ner och kolla på våran match i dag för hade ingen skjuts men vi vann med 3-2 iaf och det känns skit bra!!

I morn ska jag va hemma till typ 3 ska ta hand om lilla zigge:D
Men sen kommer ingela och då åker vi till lingköping och så får jag se om jag hittar en klänning, hoppas det:)
Ska kolla vidare på lite klänningar på internett nu.
hörs i morn,
pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar