20100412

Tjena!
Kom precis in från altanen har legat och solat nästan hela dagen!:)
Gick hem från skolan vid 12 pga huvudvärk..
Som alltid. Fattar inte vad som är fel!
Aja sen gick jag hem och la mig i solen, riktigt skönt vare:)

Juste sen fick jag bikinin jag beställde från Nelly i dag men den ska skickas tillbaka.
Den var lite för liten men det var inte därför jag skickade tillbaka den utan det var för att den va inte så snygg och verkligen inte värd pengarna som jag trodde den skulle vara.
Aja får väll försöka hitta någon annan:)

Ska upp till stockholm någon gång med älskling och sova hos bror och Malin,
så då ska jag passa på att shoppa lite;)
men vet inte riktigt när det blir men snart hoppas ja :)
MÅSTE hitta skolavslutningsklänning!

Aja Nu ska jag kasta i mig lite mat.
Pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar