20100418

Hejhej!
Vaknade precis upp och i dag mår jag iaf lite bättre.
Skulle inte gått ut i går egentligen men kände att det blir nog bättre om jag gör nått,
så jag drog ut med Sassa vid 7-8 vi gjorde lite allt möjligt,
vi va med Randy och Salle och sen drog vi till Ekön och träffade massor av folk:)
Efter det tog jag och Sassa bussen hem och la oss och kollade på film och käka chips och drack cola(Y)!
Kvällen var kanon men jag hade lite för mycket tankar i huvet tyvär.

Aja nu sitter jag iaf här och har precis ätit.
I dag är första Seriematchen!!:D
Usch vad nervös jag är...
Aja Hoppas det går bra.

tänkte gå ut och sola men det blåste visst lite för mycket.
Nehe nu ska jag klä på mig och fräscha till mig lite.
Hörs kanske i kväll annars blir det i morn.
Pussss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar