20100427

Hejhej!:)
Sitter här och pluggar med SO/SV uppgiften och det känns rätt bra faktiskt, har ju kommit igång nu så, men det är mycket kvar.
det blev ingen träning i dag tyvär, pga att jag har så jävla mycket i skolan, inlämningen i SO/SV, astronomi prov och Eng inläming, allt det bara denna vecka...
Men hoppas verkligen jag hinner med att träna på torsdag så jag kan vara med på matchen!

Idag har jag inte hunnit göra så mycket har typ varit i skolan och sen bara hemma och pluggat, jäkligt tråkig vecka måste jag säga så nästa vecka ska jag göra mycket har jag bestämt mig för och det ska bli mycket långpromenader i solen!
Härligt:)

På fredag är det valborg och då ska jag umgås med Sara, trevligt!
Men vi vet inte riktigt vad vi ska göra men vi ska nog ner till varamon, pratat med några tjejkompisar och det var tydligen många som skulle dit:)
Hoppas det blir kul iaf.
Men vad ska man ha på sig?
det är ju inte speciellt varmt i Varamon om man säger så.
men men det märks väll, fryser man så fryser man liksom;)

Aja nu måste jag fortsätta med pluggandet!
Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar