20100416

Hejhej!
Har faktiskt inte haft någon tid till bloggen..
I går var det skola och sen direkt till maifstugorna och där grilla jag körv och hamburgare + mashmalows as gött!:)
var där med Sassa, Danni , Lovisa och Nella:)
Senare kom också Matte, Dennis och Emil förbi.
det var trevligt men blev lite kallt vid halv 6-6 men värmde mig vid brasan:P

Jag och Kim hade 2 år och 3 månader då med:D
Vi spenderade inte dagen tillsammans för att vi känner att det inte behövs räknas månader längre och sen hade båda träning och inte samma tid!:)

Aja Träning efter det sen,
Gick skit bra , fick lite ont i knät men jag drog åt skyddet och sprang(Y)!
Var skit trött efter det så jag sov när jag kom hem..:P

Ny dag!
I dag har jag väll inte gjort så mycket, eller vi hade ju na-prov i morse i matte..
Det gick nog ganska bra men självklart gjorde jag massa slarvfel!
Jag kollar inte igenom provet och ser om det är rätt utan jag går bara..
typiskt mig.

Aja sen blev det inget mer i skolan förutom promenad , bild och friendsmöte:P
Nu sitter jag här och vaknade precis jag och Kim har sovit:)
Kollade pricis gymnasiesvalen och vad jag kom in på, och jag kom in där jag först ville gå asså Frisör på JB , ville gå på en annan skola först men är bara reserv där.
Och nu vet jag inte vad jag vill,
väljer mellan Frisör och barn och fritid...
Faan asså hade varit bättre om jag inte kom in på frisör då skulle jag ju inte behöva välja såhär...
Aja får väll tänka ut nått.

Nehe nu ska jag ta mig lite fil och flingor:)
Pusssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar