20100406

Hejhej
Det blir ett snabb inlägg jag orkar inte blogga mer i dag jag har så himla ont i huvet.
Aja jag sov hos Kim i natt och jag kom hem precis vi har inte gjort speciellt mycket typ bara varit inne och kollat på tv.

I kväll blir det nog träning och huvudvärken släpper..
Få väll se hur det blir,
aja
I morgon ska jag in till Lingköping lasarettet och göra min laserbehnadling på mitt födelsemärke som jag har i ansiktet och försöker få bort.
Kommer kanske in en bild på det men jág vet inte än,
får se det märks väll i morn:)
Kl 9 ska jag vara där..
Usch, måste upp tidigt.

I morn ska jag träffa Älsklingen också ska nog bara ligga hemma ,
brukar inte vilja gå ut efter behandlingen, lite pinsamt..:P
Aja ska ta en tupplur nu.
Hörs i morgon.
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar