20100408

Hejhej:)
Det blev ett varmt fotbad och det var verkligen skit skönt:)
Mina fötter är nu jätte mjuka och lena:)

Jag har så himla ont på födelsemärket nu så jag vill bara riva upp hela skiten..
usch vad jag hatar det..
Aja efter det har försvunnit så får jag ju börja sola igen så jag har ju nått att se fram emot!:D
Längar så himla mycket:)
Aja jag och Sara ska fixa Feelgood kort och vi ska börja träna som satan:)
Skit pepp på det faktiskt och sen längtar jag tills min bikini kommer
hoopas den sitter bra bara ,
hoppas det bara klickar!:D
Haha
Och sen när pengarna kommer in ska jag shoppa galet :)
Om jag hittar nått då;)
Men solglasögon är ett måste och ett till måste är en bikiniunderdel till den jag beställde,
men det ska jag nog lyckas med att hitta.:)

Aja det var det jag hade att säga :)
Nu ska jag fortsätta med att nörda MMA och kolla på tv:)
Pusss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar