20100422

Hej!
Kom hem precis har varit i Lingköping med mamma skulle ju försöka hitta en skolavslutningsklänning men det hitta jag ingen tyvär.
Ingenting annat heller för den delen!
Vill till stockholm nu!

Aja det blev ingen träning idag kände att jag behövde vila benhinnorna lite.
Men känner verkligen för att springa egentligen...
Aja gjorde na-prov i matte i morse, gick åt helvete känns det som, så jävla trött och seg var ja...
Men ett g tror ja på iaf.

Längtar efter Kim gör jag!
Vill träffa honom nu!
Men vi ses i morn tror jag:)
På söndag ska jag hänga med Kim och hans familj på dop:)
Kims syster Madde och hennes kille Stoffe har fått ett till barn, William:)
Jätte söt:)
Så det ska bli kul , men samma problem som vanligt
Vad ska man ha på sig?:O
Hatar sånt usch..
Men får väll komma på nått.

Nehe nu ska jag göra lite annat.
Hörs i morn,
Pussssss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar