20100310

Skidresa!

Hejhej!
Skidresa till Romme i dag då.
Dagen började med att gå upp vid 5 och sen åka vid 20 i 6. Jäkligt tidigt..
Men iallafall , bussen i 4 timmar och sen va vi där kl 10!
Hämta skidorna och sen bara börja åka!:D
men jag åkte barnbacken innan för Maria och Emma.N hade aldrig åkt. Men jag tröttnade så jag drog iväg med Emma.A ,Evelina och sen hägde lite annat folk på.
Började med gröna backarna och sen blev det bara svårare och svårare.
Åkte självklart svart backe, så jävla kul!!
+ Jag ramlade inte en ända gång!:) Stolt.
Iallafall, det blev hamburage till lunch och det var inte gott dom var typ råa...
Sen blev det några åk efter lunchen sen var det bara att åka hem vid 4.
Hade viljat åka lite till men men.

En riktigt lyckad dag måste jag säga, skit kul verkligen. Och vädret asså , lite senare blev det jäkligt soligt, gööttt!:D
Aja , det kommer in lite bilder i morgon.
Enjoy, pusssss!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar